kopia uvodu

Vložte svoj text

Nadpis textu

V

Naše pracovisko disponuje najmodernejšou 3D technikou na výrobu keramických a zirkónových zubov s názvom Cerec. Či už sú to výplne, ktoré sa vsadia do konkrétneho zuba (Inlay, Onlay), alebo korunky obaľujúce celý poškodený zub.
Náhrada chýbajuceho zuba 3D technológiou Cerec, ako sú fixné (nevyberateľné) mostíky z bezkovovej keramiky alebo zirkónu.

Tiež vykonávame:

Stomatochirurgické výkony a extrakcie zubov

Ošetrenie iniciálneho zubného kazu Ozónom, bez použitia zubnej vŕtačky.

Diagnostiku odvápnenia zuba a kazu prístrojom Diagnodent.

Ošetrenie poškodenej zubnej drene (nervovej dutiny) za použitia precíznej prístrojovej techniky.

Pri vyšetrení a ošetrení používame intraorálnu kameru pre lepšie detaily a názornú ukážku poškodenia zuba priamo na monitore pred pacientom.

Naša stomatologická ambulancia je renomované pracovisko, ktoré ponúka komplexnú starostlivosť o ústne zdravie pacientov.

Ponúkame širokú škálu výkonov a diagnostických postupov so zameraním na prevenciu vzniku zubného kazu, prevenciu poškodenia tvrdých zubných tkanív a parodontu. Ošetrenie zubného kazu, všetkých poškodení a strát zubov s použitím najmodernejších postupov a špičkovej technológie je rýchle, vysoko estetické, trvácne a bezbolestné.

Je pre nás bežnou praxou vyhotoviť všetky typy trvalích fixných náhrad v jednom dni nehľadiac na použitý typ porcelánu, či zirkónu.

Ošetrenie zubného kazu vykonávame najmodernejšími výplňovými materiálmi a 3D frézovanými keramickými a zirkónovými výplňami.

Estetickí riešenie sfarbenia, či poškodenia zubov, za použitia keramických alebo zirkónových faziet.

Stomatologické RTG vyšetrenie priamo u nás a v kresle a plánovaný 3D CT RTG pre trojrozmerné zobrazenie na precíznu diagnostiku poškodení chrupu, chorobných procesov v oblasti zubov a čeľustí, ako sú napr. zápalové ochorenia.